Povrati i reklamacije

POVRAT – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac ima pravo na povrat proizvoda bez dodatnog objašnjenja (jednostrani raskid ugovora) u roku 14 dana od dana preuzimanja paketa. 

Obavijest o povratu Kupac šalje pismenim putem na mail adresu linit.design.prodaja@gmail.com gdje navodi podatke o narudžbi i proizvodu kojeg želi vratiti te podatke za povrat sredstava (IBAN).

Nakon slanja obavijesti o povratu počinje teći 14 dnevni rok u kojem je Kupac dužan vratiti proizvod na adresu LINIT DESIGN d.o.o., Brig 104, 51000 Rijeka s naznakom „Webshop prodaja“.

Proizvod mora biti neupotrebljavan, neoštećen i u originalnoj ambalaži, dodatno omotan i zaštićen.

Troškove povrata proizvoda snosi Kupac. Za vraćene proizvode Prodavatelj ne preuzima pošiljke s plaćanjem poštarine pouzećem.

Prodavatelj će izvršiti povrat sredstava u roku 8 radnih dana od dana primitka vraćenog proizvoda po odobrenom povratu. U slučaju povrata sredstava, Prodavatelj će Kupcu vratiti uplaćeni iznos kupoprodaje, ali ne i dodatne troškove (dostava i sl.) koji su proizašli iz kupoprodaje.

POVRAT – REKLAMACIJA

Ukoliko je Kupac zaprimio oštećen ili neispravan proizvod (ili se proizvod prilikom korištenja neočekivano i neprimjereno oštetio), Kupac je dužan poslati obavijest o reklamaciji pismenim putem na mail adresu linit.design.prodaja@gmail.com   gdje navodi podatke o narudžbi i oštećenom proizvodu te fotografiju oštećenja. 

Prodavatelj organizira prikup oštećenog proizvoda o svom trošku te proslijeđuje proizvod u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. Proizvod mora biti zapakiran u originalnu ambalažu te dodatno omotan i zaštićen.

O rješenju reklamacije i daljnjim koracima Kupac će biti obaviješten u roku 15 dana od dana primitka reklamacije. Moguća rješenja su povrat cjelokupnog iznosa narudžbe, popravak ili zamjena proizvoda.

LINIT DESIGN d.o.o. odgovara za skrivene nedostatke proizvoda, no ne odgovara za oštećenja nastala lošim rukovanjem.